Re: Alternatywa dla Aureona??

Autor: assegai (roccobarocco_at_op.pl)
Data: Mon 29 Mar 2004 - 14:43:32 MET DST

"ADi
> Hercules

> A jest może gdzieś jej porównanie np. do Live! bo mnie to bardzo
> ciekawi...

>tyle się mówi Creative jest best a tu może się okazać, że
> są znacznie lepsi producenci...

Pierwsze slysze by creative byl de best, jezeli chodzi o sluchanie muzyki
Popularny to nie to samo co najlepszy.
Hercules Fortissimo III na pewno przebija Live, pod wzgledem jakosci
dzwieku.
Wiem bo mialem obie ( a w zasadzie to jedna jeszcze mam - herculesa rzecz
jasna)
Natomiast jezeli ktos lubi sobie tylko obejrzec filmy lub pograc w gierki na
miniaturowych glosniczkach creativa to live wystarcza mu w zupelnosci.