Re: Jaka nagrywarka DVD dual (DVD+RW / DVD-RW)

Autor: Marco (notrue_at_interia.pl)
Data: Mon 29 Mar 2004 - 12:12:01 MET DST

Użytkownik "Bubby dawniej TRH" <46349_at_poczta.fm> napisał w wiadomości
> Uczę się w szkole filmowej i sporo muszę kręcić materiałów filmowych.
Jako
> że mam kamerę cyfrową wygodniej było by mi wrzucać wszystko na DVD niż
bawić
> się z przegrywaniem tego wszystkiego na VHS. Dlatego też przymierzam się
do
> zakupu nagrywarki DVD.

Ja trochę nie w temacie pytania odpowiem. Jak chcesz zachować cyfrowe
nagranie to najlepiej jednak na taśmie. Na DVD nagrasz ok 20 min w postaci
DV. Chyba że będziesz kompresował to wtedy wlezie znaczne więcej, ale
wtedy problem z montażem. Najbardziej rozsądne rozwiązanie to chyba
kompresja DVD (czyli MPEG2), ale to IMHO znacznie więcej zabawy niż
zgranie na VHS.