maxtory i nForce

Autor: Dybot (roz_NoSpAm__at_widzew.net)
Data: Mon 29 Mar 2004 - 11:08:25 MET DST

ostatnio mialem nielada problem (aczkolwiek banalny).
Oto okazalo sie za na mojej plycie epox 8rda3i dyski maxtora Maxtor
DiamondMax 9 81GB(nie wiem ile mial cache) nie chca chodzi na
sterownikach(kontrolerach) z pakietu nForca, dopiero na kontrolerach windy
chodza dobrze.
przy nForcie system na moim WD nie chcial sie wgrac z dyskiem Maxtora jako
drugim.
Gdy odpiawlem Maxtora wszytko idzie gladko: moj WD1200JB normalnie sie
wgrywa i dziala :)

pzdr.