Re: [HDD 120GB] Prosba o pomoc

Autor: jacasx (jacasx_at_USUNTOpf.pl)
Data: Mon 29 Mar 2004 - 10:03:12 MET DST

Użytkownik "Leon" <leon_at_wywal.to.i.to.casper.it.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Benito" <nissanmicraUSUN_at_USUNgazeta.pl> napisał w wiadomości

> No ale podczas pracy... cos nie tak... nie moga tak miec skoro przy
> uruchamianiu nastepuja wylaczenie hdd i system cholernie dlugo sie laduje
> do ego potem jest takie spowolnienie... no i ten komunikat w dzienniku
> zdarzen, blad kontrolera

Hej,

Spróbuj ściągnąć jakiś soft do analizy SMART dysku np (Active Smart).
Jeśli dysk jest uszkodzony to na 95% SMART powinien sygnalizować
jakieś nieprawidłowości.
Można spróbować użyć softu do low level format np Maxtorowego
PowerMaxa lub HDD Regeneratora, jednak w przypadku takich
objawów jak u Ciebie nie wiem czy coś to pomoże.

pzdr, Jacek