Re: HDDczy MB?

Autor: Leon (leon_at_wywal.to.i.to.casper.it.pl)
Data: Mon 29 Mar 2004 - 08:15:18 MET DST

Użytkownik " maciej" <maciej811_at_NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości

> tia, pewnie tylko dlatego sie nie wysypal :)

> podczas pierwszych padow cd i hdd byly na jednej tasiemie (hdd master)
> osatatnio przenioslem hdd na oddzielna tasme ale to nic nie zmienilo poza
> szybkoscia ....

Nic nie zmienilo... rozumiem ze obstawiasz plyte glowna w tym przypadku?
Przypomnialem sobie pewne zdarzenie ktore moze i uszkodzilo kontroler.
Odpiela mi sie kiedys karta muz. na plycie i na wlaczonym kompie zaczlem ja
dociskac w slot... potem zaczely sie te wylaczenia dysku... moze wlasnie
przez to posypala sie plyta... a moze po prostu zbieg okolicznosci...

Pozdr,
Leon