Re: Rozdzielczość ekranu CTX

Autor: sebol (lobo_at_space.pl)
Data: Mon 29 Mar 2004 - 07:51:36 MET DST

Monika wrote:
> Proszę pomóżcie i bądźcie wyrozumiali dla niezorientowanej niewiasty ;))- jaka
> powinna być optymalna rozdzielczość CTX'a PR960F 19''? Miałam ustawione do tej
> pory 1240x768, ale to chyba nie jest dobry pomysł. Proszę pomóżcie mi bo nie
> chcę żeby mi się wzrok popsuł przez nieumiejętne ustawienie. Jak ustawiam
> większą rozdzielczość to mam wrażenie jakby ekran był trochę zniekształcony
> (po poprawkach w menu monitora) no i wszystko robi się malutkie (np. tekst w
> interniecie) - wielkość liter na pulpicie i na oknach umiem sobie powiększać,
> [...]

Zwykle monitory 19" pracuja w rozdzielczosci 1280x1024 lub 1280x960. Z
tym ze pierwsza jest tzw. standardowa rozdzielczoscia obslugiwana przez
wszystkie karty graficzne lecz niestety nie wypelnia standardu proporcji
4:3 wiec caly obraz jest zaburzony a koła jajowate. Druga rozdzielczosc
spelnia ten wymog.
Co do wielkosci liter to ustaw w opcjach na pulpice prawy klawisz ->
wlasciwosci -> ustawienia -> zaawansowane -> ogolne / ekran / duzy
rozmiar DPI 120

--
lobo_at_space.pl