Re: dual ddr - czy warto ?

Autor: Tomasz Potega (shadow_at_manta.univ.gda.pl)
Data: Mon 29 Mar 2004 - 07:11:54 MET DST

axial <axial_at_ns.poczta.onet_kropka_pl> wrote:
> Tu nie chodzi o same ograniczenie procesora, ale o dostępne układy
> zewnętrzne..

ale mowa o dostepnych tak ukladach zewnetrznych, jak i procesorach...

> PAT powoduje jej chwilowy wzrost nawet do 250MHZ przy wymaganym dużym
> dostępie do pamięci.

pewien jestes?

> Dalej twierdzę, że procesor może przyjąć i obsłużyć większe ilości danych,
> ale same układy towarzyszące, w szczególności mostek północny, musiałby
> być wykonany w innej technologii

w procesorze tez by trzeba dokonac pewnych zmian - no i nie mozna by wtedy
mowic o tym samym cpu.

> Dlaczego mam porównywać same procesory, przecież wydajność
> nie zależy tylko od nich.

sam zaczales od porownywania tylko i wylacznie szczytowych wartosci
transferow pamieci. porownywanie wydajnosci "calych" procesorow to i tak
chyba krok w dobrym kierunku ;)

pozdrawiam,
shadow