O co chodzi z miejscem na NTFS?

Autor: Marek (viking111_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 29 Mar 2004 - 07:18:09 MET DST

Witam.
Dysk 40 GB podzielony jest na 2 partycje, 10 FAT32 i reszta NTFS. Wczoraj z
NTFS kasowałem ponad 2,5 GB przed operacją pokazywało mi wolnego miesca
0,5GB po 0,8GB, następnie skasowałem jeszcze film 700 MB i zrobiło się
wolnego 1,1GB. Scandisk ani inne programy jakie przyszły mi do głowy nie
widziały żadnego problemu. Dzisiaj przypomniałem sobie że wcześniej też były
chociaż mniejsze przekłamania i przegrałem na tą partycję mnóstwo małych
pliczków które od razu skasowałem i proszę - od razu zrobiło się prawie 4 GB
(wcześniej 1,1GB). O co z tym chodzi?

Pozdrawiam