Re: CRT 19 cali

Autor: FiLiP (stop_at_spam.pl)
Data: Mon 29 Mar 2004 - 02:31:57 MET DST

Witam!

Ja posiadam już od ponad 1,5 roku CTX PR960F. Zanim zdecydowałem sie na
zakup tego monitora to przestesotawłem wszystko (z tej klasy) co się dało w
Lorien Wa-wa. Ten monitor zdecydowanie wypadł najlepiej jak na swoją cenę.

Normalnie pracuję w 1600x1200x32b @ 85Mhz. Wyświetlany obraz jest bardzo
dobry !! Jednak muszę przestrzec: wiele zależy od karty graficznej.
Większość popularnych modeli nie wyrabia z generowaniem takiego obrazu. Nie
chciało mi się wierzyć, że może być aż taka róznica. Przez długi czas miałem
MSI GeForce 2 Ti. Jakość obrazu była gorsza niż w sklepie ( na Matroxie
:)) ). Rogi były nieostre, występowała jakaś taka dziwaczna kowergencja i
czasami coś minimalnie pływało na krawędziach. Jakiś czas temu kupiłem ATI
Radeon R9500 i obraz jest teraz znakomity! Żałuję że od początki nie miałem
lepszej karty... :(((

Reasumując uważam, że ten CTX spokojnie moze konkurować ze swoim droższym
pierwowzorem w postaci Sony, na kineskopie którego został zbudowany.

Charakterystyka
http://www.ctx.pl/futura.php?model=pr960f&SID

Generalnie polecam osobiste sprawdzenie konkretnego modelu. W przypadku CRT
każdy egzemplarz może się różnić pod względem jakości obrazu. Należy
pamiętać, żeby sprzedawca podłączył monitor bezpośrednio do karty a nie
przez rozdzielacz (splitter). Inaczej wychodzi masakra z obrazu.

ps. Ma fajny bajer w postaci USB i możliwości ustawiania parametrów za
pomocą specjalnego programu.
ps2. Poza tym to reklamymają niesłabe :)
http://www.ctx.pl/gifts/640x480/wallpaper01.jpg To mój model haahhe..

--
Pozdrawiam, FiLiP