Re: Monitoring za pomoca kamer internetowych

Autor: Reksio (mislawek_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 29 Mar 2004 - 02:39:52 MET DST

Według dokumentacji tech. standartu USB max długość kabla to około 5 m.(w/g
mnie - łącznie ze wszelkimi aktywnymi przedłużaczami). Max moc urządzenia
przyłączonego do gniazda to ok. 2,5 W - tu chyba nie ma obawy że kilkoma
kamerkami przekroczysz dopuszczalne obciążenie.
    Te kamerki to fajny sposób jeżeli mieścisz się w granicach długości
kabli. Jeżeli nie - to na Allegro widziałem taką kartę do podłączenia
kamerek analogowych. Dodatkową zaletą owych kamerek jest możliwość
oświetlenia podczerwienią obserwowanego terenu. Kamerki mają zamontowane już
oświetlenie (lub nie), światła tego nie widać, ale bez przesady - nie jest
to takie cudowne.....
    Program - na jakiejśpłytce z czasopisma widziałem - eye.....coś tam.
Włącza nagrywanie w chwili wyłapania ruchu (zmian). Nie sprawdzałem.
    Profesjonalne nagrywanie jest realizowane tego typu kamerami (trochę
lepszymi) i komp około 1,6 GHz + szybki dysk - np. na stacjach paliw.

Pozdrrr.. Reksio