plik sie skasowal:(((SAM

Autor: Kubaz (kuba-z_at_tlen.NOSPAM.pl)
Data: Mon 29 Mar 2004 - 00:03:59 MET DST

Moj probelm wyglada tak:
windows XP home, otwierajac plik pewnego prorgamu pokazala mi sie w prawym
rogu ze plik uszkodzony czy cos takiego i zeby uruchomic program CH/cos tam
dalej, nie pamietam/, po restarcie komputera ruszyl scandisk znalazl troche
bledow i niby ponaprawial...
patrze a tego pliku NIE MA!!! Jak moge go odzyskac??:( byl to bardzo wazny
dla mnie plik nad ktorym sie meczylem jakies 3 miesiace... chodzi o nuty:(
(program - note worthy composer, reszta plikow od tego programu OK)

--
kubaz