Re: Ile za to wziąć? Sieć na 4 kompy

Autor: ludmar (spamkillerludmar_at_cosmosnet.pl)
Data: Sun 28 Mar 2004 - 23:59:53 MET DST

W artykule news:c47h7l$nh7$2_at_news.onet.pl,
niejaki(a): Slay z adresu <xmen_at_poczta.onet.pl> napisał(a):

> Witam
> Mam zrobić w jednej firmie siec-4 komputery.
> Tylko nie orientuje się jak policzyć za ta robotę, liczyć robotę od
> jednego komputera czy policzyć wg, czasu spędzonego nad ta robota?
> Jakie sa stawki za taką usługę?
> pzdr
> Slay

1. NTG
2. cena zalezy tez/szczegolnie od tego co ma na tej sieci dzialac, jesli
jakis serwer na linuxie, baza danych itp to zpewnoscia cena ulegnie
zmianie - IMO
3. po zweryfikowaniu ptk 2 zapytaj na pl.comp.networking

pozdrawiam

--
"Wybawi się od niebezpieczeństwa jedynie ten, kto czuwa także wtedy,