Re: Alternatywa dla Aureona??

Autor: Hipcio (romeo19x_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 28 Mar 2004 - 23:33:51 MET DST

> W zasadzie niemal bliźniacze do Space 7.1 są Audiotraki Prodigy 7.1 czy
> M-Audio Revolution 7.1. Podobny hardware, ciut lepsze (szczególnie
> Audiotrak) przetworniki, nieco "inna" cena :-) Na wszelki wypadek zadzwoń
do
> http://www.sklep.akutech.prv.pl/ ... może coś znajdą w interesującej cenie

Prodigy 7.1 to ta sama karta co Space 7.1 ( różnica w we/wy cyfrowych , te
same przetworniki co Space, robiona przez Terrateca dla Audiotraka ).
Revolution jest inna konstrukcja, na innych przetwornikach (chyba AKM ).
Nie wiem czy lepszą w stosunku do Space, nie znalazłem jeszcze opinii
zwykłych użytkowników , tylko recki w sieci . Prodigy kosztuje coś ok 600
zeta , Revolution coś ok 500 , narazie nie stać mnie na taki wydatek ,
zresztą nie chcę wydać tak dużej kwoty na kartę dźwiękową.Wyjątkiem jest tu
Space , chodził po 460 w actionie i tą kwotę mogłem przeznaczyć . Gdyż nie
ma już w ofercie actiona , veracompu szukam jakiejś alternatywy , najlepiej
takiej karty którą mógłbym nabyć w Warszawie w sklepie .

Pozdrawiam

Piotr .