komp padł

Autor: szymczak (szymczak_at_master.pl)
Data: Sun 28 Mar 2004 - 23:17:49 MET DST

Sprawa wygląda tak - komp się nagle sam wyłączył.
No i - karty i dyski działają, zasiłka też cacy, vira na dyskach żadnego
nie było;
rozebrałem kompa prawie do cna (zostawiłem zasiłkę, mobo, diody,
PCspeakerka i procka, no i jedną ramkę) i stwierdzam, że:

- po włączeniu kompa wentyle się kręcą, zielona lampka ładnie się
świeci, ale po około 3 - 5 sekundach wszystko się wyłącza, brak sygnałów
ze strony BIOSu
- gdy wyjmę procka, po włączeniu tez nie ma żadnych sygnałów
dźwiękowych, ale komp się sam nie wyłącza, wentyle się kręcą tak ługo
jak tego chcę

płyta głowna to 5SG100 Giga Byte'a
proc AMD K6-2 333MHz

Może mi ktoś pomóc ???