Re: TuneryTV i Athlon

Autor: Jarek (chio_at_ds2.pg.gda.pl)
Data: Sun 28 Mar 2004 - 22:33:10 MET DST

Zdecydowanie nie. Pobawiłem się znowu i zauważyłem że problem występuje
tylko gdy w kompie są obie karty i obie mają zainstalowane sterowniki. Po
włączeniu "programu chłodzącego" temperatura w ciągu minuty spada o 6-8
stopni a później nawet o 15. Nie dzieje się tak gdy program jest wyłączony
lub obie karty działają.
Jarek
Użytkownik "TK" <nospam-kochmans_at_polbox.com> napisał w wiadomości
> [...]
C.