Re: Skaner Microtek czy Epson, a moze cos.... ??

Autor: Piotr (pionek_zone_at_wp.pl)
Data: Sun 28 Mar 2004 - 21:51:24 MET DST

>"Straszne" czyli dobre? Skanowałem tym skaneren i jakoś nie był głośny.
>Nie jest za szybki bo tylko USB 1.1, ale poza tym ciężko mu coś
>zarzucić. Slajdy mozna skanować i potwornie to nie wyglada, aczkolwiek
>wiadomo, że na takich skanerach sie slajdów nie skanuje. Tym bardziej
>nie na skanerze za 190 zł. Czepiasz sie, chociaż dostajesz więcej niż
>powinieneś za tą cene...
>
>A do 500 to można sobie Epsona 1670 bez przystawki do slajdów kupić...

No widze ze to nowy model, a jeszcze istotne w firmie mamy rozne kompy
i jeszcze nie wiem gdzie bedzie stal, na niektorych jest USB 2.0, ale
niektore to starsze modele i maja tylko 1.0 czy tam 1.1......czy te
nowe skanery sa kompatibilne w dol z USB tak jak wiekszosc kart
graficznych z AGP 8x/4x/2x ?
Krotko mowiec czy jak jest USB 2.0 to pujdie na 1.1 ???

Pozdawiam