Re: Jaka obudowa?

Autor: Piotr (pionek_zone_at_wp.pl)
Data: Sun 28 Mar 2004 - 21:45:10 MET DST

>Dzieki za zainteresowanie moim postem :). Zapytam jeszcze jak z napieciami?
>Sa w normie? Nie skacza zbytnio jak komputer nic nie robi a potem nagle
>dostaje duze obciazenie?

Na to pytanie prawde mowiac bedzie mi trudno odpowiedziec, bo az tak
go nie obserwowalem, mam go od paru dni, ale sobie chwale i wydaje sie
ze jest OK.

>Czy ten zasilacz jest wystarczajaco cichy? Teraz mam tylko w PC dwa
>wentylatory, jeden na karcie, drugi w zasilaczu Codegen (wrzucilem sobie tak
>CoolerMastera, bo ze starym nie dalo sie wytrzymac...), CPU chlodzony woda
>:). Czy ten zasilacz jest naprawde cichy? Ile ma (wg. producenta) RPM?

A co do chalasu, to poprostu, super, noise killer!, moim zdaniem jest
bardzo cichutko, spokojnie mozna spac ;) mam tez dobry cooler procka,
co prawda nie wodene, ale cichy Silent Breeze 462 i najglosniej w
kompie chodzi wiatrak karty kraficznej ktory musze teraz wymienic, bo
nie spelnia standardow, przy tym coolerze i zasialczu ;)

Pozdrawiam