zawieszająca się drukarka...

Autor: adam sulewski (CUTTHISadamsulewski_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 28 Mar 2004 - 21:31:48 MET DST

kupiłem kilka dni temu hp 3550 i kiedy chcę wydrukować tekst w najlepszej
jakości, bardzo często pojawia się komunikat:
"podczas zapisywania do USB001 wystąpił błąd drukarki (hp deskjet 3500
serise): Operacja We-Wy została przerwana z powodu zakończenia wątku lub
żądania aplikacji."

i drukarka się "zawiesza" - bardzo szybko miga diodka i pomaga jedynie
wyłączenie jej z prądu.

co to może być? durkarka jest podpięta pod usb na kontrolerze do starego
pentiumika 200 i windowsa 98.

pozdr.