Re: Pobor pradu PC - jak obnizyc? + kolejne pytanko

Autor: rosak (hatespam_at_[CUT)
Data: Sun 28 Mar 2004 - 20:39:28 MET DST

 Ja bym proponował
> rozejrzeć się za słabszym komputerem. Do samego ściągania to byle co
> wystarczy, a mocy weźmie kropelkę.

Nie, mam tez starszego kompa na K6 300 ale nie o to mi chodzi, nie chce
podlaczac drugiego kompa bo na tym jednak ze 2-4 godzin dziennie "pracuję",
no i prawie caly weekend, czasem jakis film wieczorem obejrze.. itp.

Mam teraz pytanie takie: czy znacie jakis program ktory pozwoli z poziomu
windy OBNIZYC taktowanie procka, napiecie na plycie itp. ? Mam chocby
FuzzyLogic z MSI ktory jest dobry, niestety pozwala tylko zwiekszyc :)

rosak