miałem wirusa... :(

Autor: Seba (progman_at_o2.pl)
Data: Sun 28 Mar 2004 - 20:07:12 MET DST

cześć!

pierwszy raz pisze na grupe, potrzebna mi pomoc, otóż właśnie usunęłem kilka
zainfekowanych plików systemowych i kilka rzeczy nie działczy, gdy chce
wejść do menadżera urządzeń to wyskakuje błąd że nie ma pliku rundll32.exe
lub jego częsci, ale to tylko jeden z błędów i przechodząc do sedna sprawy:
czy można dograć pliki do systemu Win98 jeżeli tak to w jaki sposób, za
ewentualna pomoc bardzo dziekuje, bo nie za bardzo che mi sie instalować od
nowa cały system

pozdr.
seba

Szkoła jest jak kibel - chodzisz bo musisz .
Seba : progmanMAŁPAo2.pl
gg: 2198535