Re: seagate (ATA100 vs SATA) w RAIDzie ?

Autor: von_Kowal (von_Kowal_at_nospam.onet.pl)
Data: Sun 28 Mar 2004 - 18:06:58 MET DST

> Tylko nie Seagate, nie dość że są/były z nimi problemy
> jeżeli chodzi o RAID, to jeszcze bywają z nimi problemy i kontrolerem HPT.
> Raczej rozważałbym, zakup WD lub IBM.

    Dokladnie Baracudy nie ndaja sie do RAIDA ..... sam mam ten bład za soba
i wspominam go jako jeden z najgorszych koszmarów sprzętowych na jakie
trafiłem
Polecił bym WD i Maxtora .. jeżeli ma to byc komputer pracujacy nonstop w
nadzorze TV przemysłowej to lepiej sobie podarować IBM. producent nie
zlaleca oficialnie ich pracy nonstop i do tego ich wzmozona awaryjnośc. Co
prawda żaden dysk EIDE nie powinien pracować nonstop (według producentów)
ale tlko IBM uczynił z tego awanurę więc musi być coś na rzeczy. Uwaga
zadbaj o dobre chłodzenie 4 takie "kanapki" pracujące ciagłe potrafia sie
nieżle nagrzać ... musisz zadbac aby nie były upchniete razem w koszyk ...bo
sie upieką szybko. przydał by się też jakiś wentylator który je schłodzi ...
coś na wzór rozwiazania jakie mam w budzie Chiefteca

Pozdrawiam