k7s5a+athlon2400=athlon1700

Autor: laik (pma110_atowon__at_wp.pl)
Data: Sun 28 Mar 2004 - 17:37:46 MET DST

Padl mi stary poczciwy Athlonik800 i postanowilem do ecs k7s5a 3.1 wlozyc
co sie da. Zakupilem XP2400+ i niestety plytka wykrywa mi go jako Athlona XP
1700+.
Biosy przetestowane rozne. Normalne i podkrecane;) Zaczynam sie lekko
irytowac. Wiem, ze ta plytka to nie jakis cud techniki, ale przed zakupem
innej chcialbym wiedziec o co chodzi. Moze to wina procka.
Bede wdzieczny za jakiekolwiek pomysly i podpowiedzi.

--
pzdr
Laik