Re: zabytkowy pecet- c.d.

Autor: BUNIEK (NOSPAMmbuniek_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 28 Mar 2004 - 14:54:11 MET DST

> JA znowu w sprawie mojego 386 :) Otóż ma on tylko 2mb ramu i co dziwne,
żeby
> komp ruszył, muszą być włożone oba ramy (prawdopodobnie po 1 mb), inaczej
> komp będzie tylko piszczał.
Po pierwsze to masz 386 SX czy DX pewnie mowimy o simmach 30 pin krotkich :)
ale czasy :) wec tak jak masz 386 DX to mamy doczynienia z 32 bitowa szyna
pamieci a krotki sim byl 8 bitowy wiec potrzebujesz 4 szt. identycznych to
wazne a jak masz SX to 2 simy 16 bitow szyna pamieci :) tez identyczne i jak
ktos pisal bank0 potem 1 gdzies jeszcze mam tego towaru :) troche he he

--
Pozdrawiam
BUNIEK