wybredny komputer ;) [dlugie]

Autor: sigma_n (sigma_n_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 28 Mar 2004 - 14:17:50 MET DST

Witam

mam dosyc nietypowy - moim zdaniem - problem...
Nie bardzo wiedzialam pod jakim haslem szukac tego w archiwum, wiec
pisze prosto tutaj - mam nadzieje, ze dobrze trafilam :)

Kilka dni temu, po normalnym wylaczeniu komputera rodzenstwa system win
XP nie uruchomil sie ponownie w zadnym trybie - pokazywalo sie okno
wyboru trybu uruchomienia i przy wyborze ktorejkolwiek opcji pojawial
sie czarny ekran i nic wiecej...

Sformatowalam dysk i ku mojemu zdziwieniu nie da sie zainstalowac
windowsa (zarowno mojej kopii jak i pozyczonych od znajomych - w sumie 3
instalki winXP i jedna ME). Uruchamia sie instalator i albo pokazuje
blad, albo od razu pojawia sie tylko czarny ekran i nic wiecej...
Nie pomogl reset biosu - za rada kolegi.
Podmienialam dyski, wyrzucalam, tworzylam od nowa, zmienialam partycje -
nic nie pomaga...

W koncu ustawilam partycje linuksowe i sprobowalam zainstalowac Auroxa -
zainstalowal sie bez problemu!

Jesli ktos ma jakis pomysl i rade - bede wdzieczna.

Pozdrawiam:
Gosia