Re: Problem z DVD pioneer 120S

Autor: peterphk (peterphk.no-fq.spam_at_wp.pl)
Data: Sun 28 Mar 2004 - 13:45:56 MET DST

> Pierwszy napęd chodził poprawnie przez dwa miesiące, potem zaczął
> charcholić na CD-Audio a po kolejnym miesiącu przestał czytać płyty.
> Zareklamowałem go i dostałem po paru dniach "nowy" /z innym numerem
> fabrycznym/ Jak go włożyłem do kompa to system odpisał że zostały mi
> tylko trzy próby zmiany regionu /znaczy się że dwa razy ktoś już
> próbował/ ale napęd nie czytał żadnych płyt.

ten napedzik byl "poserwisowy" i jak widac nie do konca sprawny ...

> [...]
> czym haltuje system. Sprawdziłem na XP, 98SE oraz pod linuxem. Podczas
> próbu startu z tego DVD wywala bardzo dużo błędów odczytu po czym zwis :(
> NIe sądzę żeby było coś nie tak z zasilaczem, ponieważ pomięzy wymianami
> napędów zmieniłem obudowę na nową i na starej i nowej objawy ostatnich
> dwóch były takie same. Jak wyłączę DMA to nie wywala systemu tylko nie
> może odczytać żadnej płytki. Najciekawsze jest to że przed odbiorem tego
> ostatniego kazałem go sprawdzić i w serwisie przeczytał jeden CD i DVD
> ale tłoczone. U mnie w kompie nie chce nawet tłoczonych czytać :(

no to teraz kilka pytan:
1) czy ten naped podlaczasz z jakims innym na jednej tasmie czy jest na
osobnej sam ???
2) czy zamiast niego podlaczales juz jakis inny naped zeby przetestowac
kanal IDE???
3) czy sprawdzales ten naped na innym kompie ???