seagate (ATA100 vs SATA) w RAIDzie ?

Autor: ZOMO (fuckonet_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 28 Mar 2004 - 14:53:13 MET DST

skladam znajomym maszynke do telewizji przemyslowej,
na starej plycie ABIT BX133-RAID, w czterech PC
beda siedziec 4 karty - kazda odczytujaca 4 kamery
(moze beda 2 karty i 8 kamer, tego jeszcze nie wiem
tak samo jak nie wiem CO TO dokladnie bedzie)

pytanie - jakie dyski kupic na RAIDa do tej plyty?
mam na oku seagate 120 GB ATA 100 (plyta ma
UDMA100) ew. seagate 120 GB SATA ?????
na razie jeden - moze wystarczy i RAID nie bedzie
potrzebny - ale z opcja dokupienie drugiego ??
czy cache 8MB w dysku SATA cos mi da ??
czy warto dolozyc te 30 zl (ceny 390 i 420 zl) ??
BTW
czy ktos skladal taka maszynke - czy ta plyta
i proc Cel1GHz nie beda za wolne ??

ZOMO