Pobor pradu PC - jak obnizyc ?

Autor: rosak (hatespam_at_[CUT)
Data: Sun 28 Mar 2004 - 12:49:17 MET DST

Witam,
jak w temacie- chcialbym obnizyc pobor mocy przez mojego kompa a tym samym
wydzielane cieplo, halas wentylatorow, poniewaz chodzi praktycznie 24h na
dobe bez mojej ingerencji, tylko GrabIt i GetRight, przy wylaczonym
monitorze a mnie praktycznie w domu nie ma, wracam z pracy wieczorem,
zapuszczam sciaganie i tyle.
Konfiguracja mojego sprzetu:
Zasilacz 400W ROPLA
Bartek 2500+ nie przetaktowany - 1833MHz,
MSI KT4AV
256Mb DDR 400
Radek 9200 SE 200_at_180 (zanizone)
Realtek 8138
HDD Maxtor 40Gb 7200 8Mb (IDE)
HDD Seagate Barracuda 40Gb 5400 (IDE)
CD-RW Liteon 52537S
Mysz na USB, keyboard PS/2

Jak widac zanizylem juz taktowanie grafiki, zanize jeszcze bardziej jesli
bede wiedzial ze to ma znaczacy wplyw na pobor mocy, moge zanizyc jeszcze
taktowanie procka jesli to przyniesie efekt. Dodatkowo ustawilem wylaczanie
nieuzywanych twardych dyskow, wiec pracuje tylko Seagate.
Ile mocy to wszystko zzera?
Co jeszcze moge zrobic zeby znaczaco obnizyc te wartosc?

Z gory dzieki za wszelkie odpowiedzi.

Pozdrawiam
rosak