Re: 15 godzin katowania prime barton a 2500@3200

Autor: peterphk (peterphk.no-fq.spam_at_wp.pl)
Data: Sun 28 Mar 2004 - 12:29:22 MET DST

> Aha, niby dziala komp mi dobrze ale juz mi dwa razy mrygnal obraz:( nie
> wiem od czego:(

BTW: tak czytam dyskusje i zastanawiam sie nad tym jaka masz tam
temperature ?:) i jakie chlodzenie ?

Jezeli chcesz go naprawde podgrzac to uzywaj CPU Stability Test ... po
odpaleniu tego programiku procek nie ma ani chwili na obijanie - 100%
zuzycia procka masz non stop ... zamula system do tego stopnia, ze
nie jestes w stanie nic w tym czasie zrobic:)))