Re: Nieuziemiona listwa

Autor: Jacek Maciejewski (jacmac_at_tnij.go2.pl)
Data: Sun 28 Mar 2004 - 11:50:11 MET DST

> Dlaczego?

Ja też nie uważam tego za dobre zabezpieczenie. powodów jest kilka:
1.Z reguły są źle lub bardzo źle zaprojektowane. Tu by już trzeba omawiać
konkretną listwę.
2.W warunkach miejskich (brak linii napowietrznych) nie występują takie
zagrożenia do jakich listwy były by najbardziej predysponowane.
3.Dobrze skonstruowany zasilacz kompa powinien dawać co najmniej takie same
jak nie o wiele lepsze zabezpieczenie jak listwa.

--
Jacek