Re: proszę o opinię gryzonia :)

Autor: Radek D (radek997_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 28 Mar 2004 - 10:41:05 MET DST

Witam!
Ja mam A4-Tech`a podobnego do tego z komputronika ale mój ma 2 rolki.
Myszka jest świetna, na akumulatorkach działa z 6-7 dni.
Dodatkowe klawisze są pomocne - miałem tylko trochę problemów z przejściem
na
nową myszkę - ale to już przyzwyczajenie do układu klawiszy i dłoni na
myszce (wcześniej przez 3 lata miałem A4-Techa ((a i wcześniej przez 2 lata
też A4-Techa))).
Tylko sugerował bym kupno podkładki dla myszek optycznych.
Ja mam Fellowes (czy jakoś tak - oni robią pudełka na CD) Optic Mouse Pad -
i mycha
dostała takiego kopa że musiałem zmniejszyć czułość tak szybko po ekranie
latała;-)