Abit NF7-SL vs. Epox 8RDA3+

Autor: Lord! (lord_at_z.pl)
Data: Sun 28 Mar 2004 - 04:35:48 MET DST

Planuje zakup plyty glownej. Mam na oku dwa podobne do siebie modele:
Abit NF7-SL i Epox 8RDA3+. Obie sa na nForce2 400 i posiadaja m.in.:
SATA, LAN, FireWire, AGP 8x
Plyta bedzie pracowala z Athlonem 2500+ (Barton). Nie planuje
podkrecania,
ale nie jest to wykluczone ;).
Jesli ktos czytal cos o tych plytach lub sam jest uzytkownikiem jednej
z nich to prosze o pomoc w wyborze.
Interesuje mnie wypozarzenie, dzialanie, wszelkie klopoty ze sprzetem,
itd.
Wielkie dzieki za wszelkie uwagi i pomoc.

--
Pozdrawiam