Re: Nieuziemiona listwa

Autor: marcus075 (ROT13_znephf75_at_ky.jc.cy)
Data: Sun 28 Mar 2004 - 00:15:47 MET

Na obywatelu Adrian oskarżonym w sprawie
news:c44qv4$1kf$1_at_atlantis.news.tpi.pl o pisanie na grupy dysksyjne SB
wymusiło zeznania...:
> Witam!
>
> W mieszkanku jakie wynajmuję w Warszawie w moim pokoju nie ma żadnego
> gniazdka z uziemieniem! W ogóle to instalację elektryczną projektował
> jakiś debil, bo w dużym pokoju jest tylko 1 przełącznik na światło, a
> przecież w pokojach tego rozmiaru norma to min. 2 przełączniki i kilka
> żarówek, poza tym kontakty w ogóle są rozmieszczone bezmóżdżnie w
> najtrudniej dostępnych miejscach :-)

ech... na pocieszenie: ja mieszkam obecnie w pokoju, gdzie instalacja była
robiona rok temu- gniazda i przełączniki mam tak samo- bezmylnie, a
projektował to mój dziadek:D

> W związku z tym mam pytanko czy jeśli listwa jest podłączona do gniazdka
> bez uziemienia to czy taka listwa wciąż stanowi dobre zabezpieczenie?

ja mam tak listwę podpiętą... w zasadzie to już druga:) jedna się już
spaliła, a to przepięcie przy okazji wyje... pół domowego sprzętu... imo
nawet tak to jest OK zabezpieczenie- spalą się bezpieczniki w listwie a nie
komp...

--
| marcus075; GG: 3585538; marcus075[at]xl .wp. pl; WinXP Pro SP1a |
| Soltek 75KV2-X; Athlon 1 @ 1,1 GHz; 256SDR Ram |