Re: nforce, czy kt600??

Autor: GolDek (waldoo_at_o2.pl)
Data: Sat 27 Mar 2004 - 23:53:41 MET

> nforce

Dość bezkrytyczne podejście. Można znaleźdź obszry w których nforce jest
gorszy - np. obsługa RAID. No i jeszcze stosunek wydajności do ceny.
Niestety nie wszystko jest czarno-białe.

> gf5600 chyba ze szwagier lubi co chwile zmieniac sterowniki

Kolega miłośnik NVidii. O ile płyty można polecić z czystym sumieniem,
to GF5600 to już mocna przesada. Karta kiepska i droga w stosunku do
odpowiednika ATI. Uwagi na temat sterowników nie warto nawet komentować.

> więc
>
> to sie doksztalc, bo mozesz popsuc cos nie wiedzac na co uwazac.
> pozdry

Trochę pokory, nikt nie jest alfą i omegą. A jak ktoś złożył już coś na
Intelu, to nie widzę powodów dla których miałby mieć problemy z AMD.

--
Pozdr
GolDek