Re: Nieuziemiona listwa

Autor: Kajetan Staszkiewicz (kajtek[-no-spam-)
Data: Sat 27 Mar 2004 - 23:42:21 MET

Dnia sob 27. marca 2004 23:16,MAYDAY napisał(a):

> nigdy nie używałem listwy, i jako inż elektryk nie uważam tego za jakieś
> dobre zabezpieczenie.

Listwa teoretycznie posiada jakieś elementy odfiltrowujące różne szumy i
inne przepięcia przychodzące po linii zasilające, ale to właśnie tylko po
podpięciu do uziemienia. Ja również nie mam w domu uziemienia i użyłem
kaloryfera i jestem bardzo zadowolony: mniej buczy w głośnikach, nie lecą
iskry przy podpinaniu kabli, nic nie kopie, switch się żadziej zawiesza (on
jeszcze ma odgromniki APC na trzech kablach).

--
pozdrawiam
Książę Vegeta