Jakby tu...

Autor: Grzegorz Różański (radmor_at_tenbit.pl)
Data: Sat 27 Mar 2004 - 23:24:52 MET

Witam,
Coraz wiecej gierek i to tych najlepszych nie chodzi na moim pixelview
gforce mx 440se ze wzgledu na brak oblsugi tych nieszczesnych pixelshaderow.
Gry ktore sie uruchamiaja dzialaja w wiekszosci dobrze i nie narzekam,
niestety czlowiek pogralby jednak w splinter cell. Mam wiec zapytanie, jakby
tu najtanszym kosztem zmienic karte na cos co obsluguje te pixel shadery.
Dobrze byloby sprzedac, a jeszcze lepiej od razu wymienic za doplata na cos
innego. Tylko co, zeby bylo tanio i zeby byly pixel shadery, a wydajnosc nie
gorsza (mozliwe w ogole by bylagorasza? :>). A drugie pytanie: jak to
zrobic? Nie chce mi sie jednak bawic w jakies sprzedawanie na allegro... Z
checia poczytam jakies rady, bo nie wiem co by tu zrobic, a najlepiej
jeszcze na swietach bym w cos pociosal...

pozdr