Re: listwy zasilajace...

Autor: Robert S (robert_salyga_at_wytnij.to.gazeta.pl)
Data: Sat 27 Mar 2004 - 20:54:54 MET

> mam kłopot z przepięciami (spadkami napięcia?).
> widać na monitorze duże drgania, trwające chwilę przy włączaniu się
róznych
> sprzętów, np. lodówki, kiedy zaczyna schładzanie.
>
> by to wyeliminować chcę kupić listwę filtrującą, lecz ich różność w
sklepie i

Popieram mojego przedmówce UPS powinien załatwić sprawę. Dodatkowo proponuje
wymianę zasilacza ponieważ u mnie z powodu podgrzewacza wody gdy czasami
wywala korki (automaty) i nachwile przed tym faktem następuje gwałtowny
spadek napięcia żarówki przygasają telewizor wyłącza się komputer działa
stabilnie (czego niemożna powiedzieć o monitorze który wariuje co
uniemożliwia mi zamknięcie systemu, też zbieram na UPS-a)
A listwa napewno nie pomoże gdyż dopóki u mnie cała wioska była podpięta pod
jeden transformator i w zimę włączały się chłodnie (żarówki tak pięknie
przygasały) listwa niewiele mi pomagała.
Komputer notorycznie się wieszał a i monitor bardzo szybko dokończył żywota
swego. Całe szcescie że energetyka dołożyła (dzięki uprzejmości właściciela
stacji benzynowej :-) ) drugi transformator i polowe mniejsze obciążenie
przypada na jeden.