Re: Geforce MX 400 - 64MB, jakie AGP ????

Autor: Piotr (pionek_zone_at_wp.pl)
Data: Sun 28 Mar 2004 - 19:24:00 MET DST

>A koze sie w koncu dowiemy jaka masz plyte glówna ? Bo jak sie okaze ze ma
>zintegrowane zabezpieczenie to tylko tracimy czas; wkladasz karte jak komp
>"uzna" ze nieodpowiednia to sie nie uruchomi (i zapali ostrzegawcza diode na
>plycie). Albo sprawdz karte u kumpla który ma plyte z zabezpieczeniem; lub w
>serwisie (nie skasuja cie chyba za drogo za trzy minuty pracy).

To jest Soltek na nForce - 75FRN2-L, dobra plyta ;)
Dzieki wszystkim za chec pomocy, naprawde mialem cykora czy ten moj
Geforce 2 MX 400 nie jest zwalony, u kumpla wykrywany jako only 2x, u
mnie na starym BX'ie zawieszenie kompa i paski w Sandrze.:(
Balam sie, ale wlozylem i wszystko hula, wiec kumpel mial cos nie tak
(w Biosie sprawdzalem bylo 4x AGP!),a moich zwisow nie rozmumiem.

Wszystko jest OK, jeszcze raz dzieki za pomoc i utwierdzenie mnie w
przekonaniu ze nie ma prawa byc cos nie tak.

Pozdrawiam
Piotr