Re: 15 godzin katowania prime barton a 2500@3200

Autor: zyggmunt (mammejlanapanoramiefirmonazwieziggi77_at_notopisz.sz)
Data: Sat 27 Mar 2004 - 18:52:50 MET

> Podciagnalem chyba do 1.75:P tak 1.75.
> I prime mi sie nie wywala, przeciez napisalem ze 15 godzin katowania bylo
> i sam przerwalem bo mi sie cierpliwosc skonczyla i wyskoczyl komunikat:
> You don't have enought "cierpliwosc" to continue this test:)

ok, czyli w pierwszej kolejności uderzałeś w prime'a :)

> czyli pokazuje ci coś koło 40 Mhz?
> [ja bawiłem się drucikiem .... :D]
>
> No wlasnie jakso mi tak pokazuje. bawiles sie drutem? to znacyz co
> dokladnie?

http://www.ocinside.de/go_e.html?/html/workshop/pinmod/amd_pinmod.html
http://www.themodfathers.com/modfatha/articles/wireunlock.php

drucik w sockecie siedzi - jeden - tak by na sztywno zmienić
fsb z 166 na 200 ... i sandra już mi pokazuje tylko
i wylacznie 33Mhz przy częst. PCI :D

sztuczka z odblokowaniem mnożnika mi nie działa
[athlon z 50tego tygodnia... :|]

pozdrawiam!
zyggmunt