Re: znikające miejsce na partycji NTFS

Autor: Malkuth (Mane_at_shr.com)
Data: Sat 27 Mar 2004 - 15:35:17 MET

> TO MOZE BYC Z WINY WINDOWSA ALBO DYSK JEST ZEPSUTY. SPRÓBUJ
> SFORMATOWAC PARTYCJE :)

Zobacz czy nie masz jakichs programow typu undelete, protection itp.
Moj kolega ma chyba przy norton antywirusie cos takiego jak Norton
Protection i to cosik jak kasuje sie pliki to sie miejsce nie zwalnia,
dopiero klik prawym na koszu i wybranie oczyszczenia protected plikow
zwalnia miejsce...
wkurzajace narzedzie - moze ktos wie jak to usunac bo nie mozemy znalezc
zadnych opcji do tego :/..

--
Pozdrawiam,
Malkuth