Pomozcie - CPUCool ale moze problem sprzetowy

Autor: Robert_G (r_gruszka_spam_at_op.pl)
Data: Sat 27 Mar 2004 - 17:18:46 MET

Czesc!
Wiem ze to pytanie programowe ale moze tez sprzetowe dlatego poza postem na
pl.....win9x wysylam go takze tutaj. Prosze nie denerwujcie sie.

Mam klopot. Czesto pracuje w nocy. Zrobilem wentylator regulowany
temperatura procesora zeby go troche sciszyc. Czesciowo sie to udalo ale
przydaloby sie ochlodzic procesor programowo. Dostalem od Was inf ze do
mojej plyty K7S5A i proc Athlon 1,7G pasuje CPUCool 7.2.6. Program ten
odczytuje temperatury oraz predkosc went. Jednak wlaczenie trybu chlodzenia
nie przynosi spodziewanych skutkow. Jest on dosc prosty wiec nie wiem co mam
zle ustawione. Moze ktos wie co nalezy zrobic. Z gory dzieki za pomoc.
Pozdrawiam
Robert G