Re: wejscie analogowe w kartach video/graficznych

Autor: Rafał Bartoszak (sprocket_at_sys.BezSpamu.pl)
Data: Sat 27 Mar 2004 - 14:37:46 MET

Dnia 2004-03-27 12:52:24, indywiduum zwane *Metto* wymodziło przez port
119 co następuje:

[...]

Doradzanie tunera TV to potencjalnie najbardziej ryzykowna sprawa - to
konfliktowe urządzenia, a załączony sfot jest często b. kiepski.

Ja bym polecał Leadtek'a: WinFast TV 2000 XP Expert.

Co do Vivo w wykonaniu Szafira, to jest OK, bawiłem się Radkiem 9200 i
problemów nie było...

Ale problemów też nie miałem ze znacznie starszym PixelView Pro (wersja
Nicam), chociaż tu przy większej ilości linii (np pełny PAL) pojawiały
się zielonkawe zakłócenia w kilku dolnych linijkach(można wyciąć)...

(sorry, za priv, klawiszologia... ;) )

pozdro...

[ |>|>|> sprocket  |   sprocket_at_sys.BezSpamu.pl    ]
[ Rafał Bartoszak  | maile w HTML'u lądują w koszu ]
[...i dlatego Kartagina musi zostać zniszczona...! ]