Geforce MX 400 - 64MB, jakie AGP ????

Autor: Piotr (pionek_zone_at_wp.pl)
Data: Sat 27 Mar 2004 - 11:06:57 MET

Do wczoraj myslalem ze kazdy Geforce MX 400, rowniez moj jest
AGP x2/x4..........
Mam stara slaba plyte jeszcze na BXie i umnie jest, only 1x/2x no i
Geforcik tak mi chdzi jako 2x i niby spoko, kolega ma troche lepsza
plyte ktora ma 1x/2x/4x a u niego moja karta rowniez chodzi jako 2x i
tego juz nie rozmumiem :( Komp ma napewno OK, bo ATI Radeon 9100 smiga
mu jako AGP 4x.......... : (

Problem jest w tym ze ja potrzebuje, do swojej nowej plyty karty only
4x/8x, a przestrzegaja ze jak bedzie mniej to spali sie chipset na
plycie :(

Do tej poty myslalem ze nie ma problemu, ale teraz sie boje, karta
wchodzi, bo slyszalem glosy ze jak by byla zla i miale cos spalic to
by nie weszla, ale jak by nie weszla to by i nie spalila, wiec poco to
ostrzezenie na pol strony ONLY 4x/8X ;)

Jak ktos ma jakies pomysl, dlaczego ona chodzi tylko jako 2x,
to niech da znac......i czy mimo to zaryzykowac wkladajac ja do nowego
kompa only 4x/8x......

Pozdrawiam
Piotr