Re: haslo do biosu compaq armada e500

Autor: Q (oink_at_gazeta.gov.pl)
Data: Sat 27 Mar 2004 - 00:21:12 MET

> Założyłem hasło do BIOSu, no i zapomniałem,
> jakie jest (do menu biosu, komputer mogę normalnie
> uruchomić).
> Wyjęcie bateryjki nie działa - widocznie
> hasło jest zapisywane w jakimś eepromie.

jesli uruchamiasz kompa
(nie staje na biosie i tekscie podaj haslo)
to ....po jaka cholere otwierasz kompa?! :)

jest tyle sposobow zeby pozbyc sie hasla....
(jesli odpala sie komp; jesli nie to ilosc spospobow zaweza sie :)

jesli nie dasz rady odczytac hasla zadnym
programem (bo nieraz sie nie da :(
to polecam najbardziej chasmki sposob:

sciagasz (albo sam piszesz)
programi co robi Ci "kuku" w CMOSie (burdel :)
i wtedy bios wywala sie, ze CMOS CRC ERROR
i drzwi otwarte :)
wszystkie hasla nie sa juz przeszkoda :)