Odp: [allegro] pomóżcie

Autor: Marek (matrix8_at_poczta.fm)
Data: Fri 26 Mar 2004 - 20:35:54 MET

Użytkownik ATZ Rzeszow <atz_rzeszow_at_nospam.gazeta.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:c41j42$jsc$1_at_inews.gazeta.pl...
> Witajcie
>
> Zwracam się do Was jako ekspertow z prośbą o pomoc. Kupiłem na allegro
> używaną nagrywarkę Teac. Zgodnie z opisem miała być w 100% sprawna,
> niewiele używana (100 płytek). Czy ewentualne uszkodzenie w czasie
> transportu może być przyczyną niżej opisanej niesprawności? Czy raczej
> Teac jest wyeksploatowany i dożywa swoich dni.

Generalnie poczta potrafi wiele zepsuc, wiec to niewykluczone. Ale jak
kupiles i jest zepsuta, to gon do sprzedawcy. Tyle, ze gosc jest nowy na
allegro, wiec nie zalezy mu na komentarzach, dlatego moze to olac.

Marek