Za wysoka temp. GPU Radeona 9500?

Autor: lisoo (lisoo_usunto_at_o2.pl)
Data: Fri 26 Mar 2004 - 20:30:10 MET

Witam Wszystkich Grupowiczow,

mam nastepujacy problem:
niedawno kupilem Radka 9500, zainstalowalem stery Omega i sprobowalem go
zmodowac. Niestety mam artefakty, wiec wrocilem do zwyklych sterow (zeby
zbytnio sie nie irytowac). Wczoraj probowalem kopnac proca (Duron Morgan
1200) do 1300 i odpalilem 3DMarka i zamiast wynikow dostalem zwieche, wiec
wrocilem do poprzednich ustawien - czyli zadnego oc. Dzisiaj z nerwowoscia
stwierdzilem, ze po uruchomieniu kompa, po ok. 10min radiator na grafie jest
goracy, pamieci karty graf. tez (wczesniej nie sprawdzalem). Dodam, ze komp
calkowicie bezczynny. Czy to normalne?
Wczesniej mialem GF4mx440, teoretycznie odistalowalem i usunalem smieci po
nvidii (wszystkie chyba). Moj system to win2k, ktorego nie
przeinstalowywalem. Czy cos nie tak ze sterami? Troche sie boje, zeby mi sie
grafa nie spalila. Przeciez to tylko 10min. Co wy na to? Jakies sugestie na
temat zmniejszenia temp. GPU?
Aha, dodam, ze reszta temp. w normie: proc 42-54st, sys. 32-40stC.
i moja konfiguracja:
Duron 1,2 (12x100, chociaz AIDA32 pokazuje 6x200 - ale to chyba nie o to
chodzi???)
MSI KT4V
512DDR400 Kingston (chodzace na 200)
Radeon 9500 (taktowanie 275/540)