Re: HDD na gumach

Autor: Pafnucy (c-b_at_o2.pl)
Data: Fri 26 Mar 2004 - 20:18:30 MET

Halo, in news:c41ckk$3gj$1_at_bozon2.softax.pl, Wojtas hat geschrieben:

> A co ma masa do uziemienia?

Chociażby to że w blaszaku masa jest zwarta z uziemieniem.

> Czarny kabelek od zasilacza (masa) nie
> jest podłączony do obudowy,

Jest.

> a obudowa dysku nie jest podlaczona do
> masy.

Jest. Przed chwilą sprawdziłem w moim przenośnym Seagate U4 ST34311A.

> Urzadzenie zalmana na HDD ma kabelek uziemiajacy, zeby dysk
> nie byl odizolowany od obudowy:

Niepotrzebny bajer.

> Ja tak samo do swojego wyciszacza na dysk dolaczam kabelek

Czy musisz tak natrętnie reklamować swój towar? Swoją drogą 36zł za dwa
badziewne radiatory to nieco wygórowana cena.

--
Cezary 'Pafnucy' Belka
Lepiej przeżyć jeden dzień jak tygrys,