Temperatura Athlona

Autor: Fugazzi (deprim_at_NOSPAM.gazeta.pl)
Data: Fri 26 Mar 2004 - 18:46:14 MET

Wiem, że temat był wałkowany wiele razy, ale im więcej czytam archiwa, tym
większy mam zamęt w głowie.
Kupiłem nowy komputer z płytą Soltek SL-75FRN2-L i procesorem Athlon 2700 XP.
Temperatura w czasie bezczynności wynosi około 52-53 stopnie. Pod
umiarkowanym obciążeniem wzrasta do 63-66 stopni. Programik Solteka do
pomiaru temperatury pokazuje tą temperaturę już na czerwono czyli jako zbyt
wysoką. Zrobiłem awanturę w sklepie, sprzedawca dołożył wiatrak na obudowę.
Temperatura spadła do 53 pod obciążeniem, ale uważam, że taka powinna być bez
wiatraka. W końcu obudowa jest prawie pusta. Czy ktoś ma jakieś doświadczenia
z tą płytą i z tym procesorem? Czy walczyć o wymianę (tylko czego, procesora,
czy płyty) czy dać sobie spokój?

Pozdrawiam