Re: Seagate Barracuda 7200.7 120GB 8MB - klikanie

Autor: BoBs (bobs_at_interia.pl)
Data: Fri 26 Mar 2004 - 17:51:26 MET

Użytkownik "FiLiP" <stop_at_spam.pl> napisał w wiadomości
> przegrzania

<ciach>
> Jakby co to dysk ma 3 lata gwarancji więc nie boję sie o sprzet tylko o
dane
> :). Muszę zaczšć robić kopie zapasowe. Zobaczymy co będzie. :))

Z ta gawrancja to uwazaj, roznie to bywa!!!
Wlasnie mam jeszcze jeden rok gwarancji na dysk IBM do notebooka
ale niestety firma ktora to mi sprzedala padla, a w zasadzie zmienila troche
nazwe i dalej dziala ale nie respektuje gwarancji swego poprzednika :-(
I tak: mam popsuty dysk, gwarancje jeszcze jeden rok i dwie ekstra
firmy ktore mnie olewaja, jedna warszwska Artland II i druga prawie
miedznynarodowy koncern posiadajacy certyfikat ISO9001 IBM Polska!!!
A tak nawiasem mowiac z innymi producentami zalatwilem naprawe
zupelnie bez problemu.
I wlasnie tak to bywa z gwarancjami w naszej Polsce

Pozdrowienia
BoBs