Połączenie komputerów z 95 i XP przez irde

Autor: Krzysztof Doniczka (kdoniczka_at_NO-SPAMinteria.pl)
Data: Fri 26 Mar 2004 - 15:05:36 MET

Witam szanowne grono po conajmniej 2 latach przerwy.
Mam drobny problem z połączeniem starego laptopa z windowsem 95 i mojego
kompa domowego z XP
Problem polega na tym, że komputery się widza, wykrywają nawzajem, ale jak
chce cokolwiek wysłać z mojego komputera "stacjonarnego" na tego
nieszczęsnego laptopa to wypisuje komunkiat, że nie może wysłać i komputer
docelowy go skutecznie odmawia. Jak mam to wszystko zmusić do pracy ? Może
jest jakiś program do takiego połączenia. Podejżewam, że problem może
polegać na niezgodności obu systemów. Niestety laptopik nie posiada CD i
przenoszenie czegokolwiek na dyskietkach jest conajmniej chore.
Ogłaszam burze mózgów :-) A może ktoś miał taki problem i go rozwiązał.
Pozdrawiam
Krzysztof Doniczka