Re: Copper Shim - podkladka, czy potrzebna ?

Autor: BQB (adres_at_anty.spamowy.com.invalid)
Data: Fri 26 Mar 2004 - 14:09:17 MET

Uzytkownik "Piotr" <pionek_zone_at_wp.pl> napisal w wiadomosci

> Dobra, konkretna i krotka rada, ale ja powiem Wam ze chyba nie moge
> spalic procka ;) !!! Spytacie sie jakim cudem, kazdy moze ....?
> A ja mam plyte Soltek i tam jest jakis system ktory, wylacza i plyte i
> procka przy temperaturze 85 C (system nazywa sie chyba AntiBurn)

Czasami, plyta ma wade fabryczna i to zabezpieczenie nie zadziala (mialem
taki przypadek na ECS)

> Ale i tak moze skorzystam z rady, ale czy to nie potrzebnie nie
> wybrudzi procka, jak sie ot tak zdejmie, a potem znowu nowa iloscia
> pasty posmaruje.., no bo wyjmowac go i czyscic to chyba przesada ?

Jak ci sie procesor odcisnie w pascie, to masz "odcisk" procesora na
radiatorze. Biore ta paste co jest na brzegu tego "sladu" i smaruje tam
gdzie bedzie jadro i jest ok.

--
bqb znaczek wiadomo jaki data.pl